Visa mizează pe bătăile inimii unui atlet în spotul pentru Olimpiada de la Rio. Fabulos!

1472

Spotul Visa pentru Olimpiada de la Rio 2016 este gata, este superb și sigur te va motiva să ieși la alergare. El a fost “construit” în jurul bătăilor inimii unui atlet în timpul călătoriei acestuia spre evenimentul planetar de la Rio…

Campania “Heart of the Olympian” urmărește evoluția unui atlet din timpul antrenamentelor riguroase pentru Olimpiadă cu tot cu momentele puternic încărcate sentimental din clipele de singurătate ale pregătirii până la momentul final de pe stadioanele Olimpiadei.

Fiecare scenă a reclamei este susținută vizual și auditiv cu imagini și sunete ale bătăilor inimiii sale, acest artificiu crescând tensiunea și emoția spotului până la finalul acestuia.

CITEȘTE ȘI: Primul număr al revistei RUNNING MAG este acum disponibil în rețeaua magazinelor Inmedio

Puternic și poetic, spotul Visa este menit să ilustreze implicarea companiei în Jocurile Olimpice pentru că după cum spune Directorul Executiv Visa Europe – “Visa este pulsul plăților pentru că sistemul nu se oprește niciodată și funcționează oriunde și oricând este necesar”.

Reclama Visa va rula în cinematografe într-o versiune de 90 de secunde, dar și pe platformele sociale Facebook, Twitter și YouTUBE în diverse alte variante și a fost regizată de Juan Cabral, omul din spatele celebrelor reclame Cadbury – “Gorilla” și “Balls” pentru Sony. El a mai regizat și “Beds” pentru Ikea. Dacă nu le știți deja, le puteți găsi pe YouTUBE, până atunci bucurați-vă aici de reclama Visa pentru Rio. Vizionare plăcută!

Urmărește RunningMag.ro pe Facebook, YouTube, Twitter, Instagram și Google +

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

9 + 19 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.