Tinerii din Generația Z preferă mărcile de echipament sport

Adolescenții din Generația Z preferă mărcile de echipament sport, atunci când vine vorba de haine și de pantofi, chiar dacă nu le folosesc pentru a face mișcare.

Un studiu efectuat în Statele Unite a scos în evidență că tinerii din Generația Z, născuți între 1997 și 2012, preferă mărci precum Nike sau adidas atunci când vine vorba de haine și pantofi, chiar dacă nu le folosesc pentru scopul în care au fost create.

Pe primul loc în clasament, în ceea ce privește hainele, sunt cei de la Nike, urmați de brandurile American Eagle și adidas, iar în ceea ce privește pantofii, tot Nike se află pe primul loc. Podiumul este completat de Vans și de adidas.

Vârsta medie a tinerilor care au participat la acest studiu, efectuat de Piper Jaffray, a fost de 15,8 ani.

Vrei să nu ratezi nici un număr RUNNING MAG / FITNESS MAG în 2020? Abonează-te!

 Abonează-te la RUNNING MAG / FITNESS MAG Print Edition 

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește RunningMag.ro pe FacebookYouTubeTwitterInstagramGoogle + și Mixcloud

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

seventeen − 6 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.