Pokémon

Pokémon este primul brand care și-a prezentat spotul complet care va fi difuzat la ediția din 2016 a Super Bowl. Mda… și ce caută un spot la Pokémon pe un site de alergare?

E simplu. Până în ultimele secunde mă așteptam să văd pe undeva logo-ul Nike pentru noii pantofi de alergare. Spotul, produs de agenția Omelet din Los Angeles, a fost filmat la Rio de Janeiro, iar ideea principală este aceea că dacă te antrenezi, poți să faci absolut orice.

CITEȘTE ȘI: Lidl te ajută să mai tai din lista cu scuze pentru care nu te apuci de antrenament

Senzația unui spot produs de Nike dispare la final când apare în scenă și Pikachu, dar ideea rămâne. Ca să stabilești un “personal best” trebuie să-ți miști fundul de pe canapea. Iar dacă piticul tău este fan Pokémon, arată-i clipul și i-al cu tine la următoarea alergare. Și antrenează-te!

Urmărește RunningMag.ro pe Facebook, YouTube, Twitter, Instagram și Google +

Citește și articole din categoria COOL DOWN:
GALERIE FOTO: SkyRun 2016
Omul, maratonul și mașina
NO LIMITS, sau cum te motivează un pilot să-ți depășești limitele și la alergare
Pentru Abbas Sheikh alergarea a devenit un stil de viață
Programul lui Alex Filip: „low carbs level” dupa sarbatori
Cum am slăbit 24 de kilograme alergând! Și nu numai!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

thirteen + nine =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.