Adrian Gemănaru

Adrian Gemănaru, psihologul român câștigător, în 2017, la World Festival Autism din Canada organizează cursa de alergare “Autism 24 h Marea Neagră”.

Adrian Gemănaru este implicat în mai multe proiecte prin care îi sprijină pe copiii cu autism, iar cursa de alergare “Autism 24 h Marea Neagră”, programtă anul viitor pe 4 – 5 mai, este doar unul dintre ele.

Psiholog, director la Centrul Marea Neagră, Adrian Gemănaru este pasionat de alergare. Așa că l-am provocat să vorbească despre asta

Alerg, pentru că…

Este cel mai simplu sport și este de ajuns doar să-mi pun pantofii de alergare în picioare și să depind doar de mine și de efortul meu personal.

Îmi place cel mai mult să alerg când…

Condițiile meteo sunt dificile, deoarece îmi asigură o provocare suplimentară. Tot efortul se simte mai intens și are semnificația unei lupte cu un adversar fără limite: mediul înconjurător.

Filozofia mea de antrenament într-o propoziție…

Am un singur principiu:când simt că nu mai pot alerg și mai tare.

Cel mai bun motiv care mă scoate din casă la alergare…

Iubesc statistica și recordurile personale. Cel mai bun partener de alergare este ceasul care mă împinge de la spate și nu mă lasă să încetinesc ritmul.

Nu ies niciodată la alergare fără…

Indiferent de vreme și anotimp nu alerg fără buff. Mi se întâmplă uneori să-mi uit acasă șapca, ceasul sau apa, dar buff-ul este nelipsit de pe mâna mea dreaptă.

Înainte de alergare mănânc/beau…

Acord interes doar hidratării și doar în antrenamentele ce adună distanțe de peste 40 de kilometri acord atenție alimentației, deoarece corpul uman are suficiente resurse pentru a susține un astfel de efort.

În timpul alergării mănânc/beau…

Singurul aliment pe care îl pot accepta pe timpul unui antrenament poate fi o banană, iar dacă particip la competiții ce depășesc 50 – 60 de kilometri caut o hrană sărată. Nu sunt cel mai bun prieten al dulciurilor pe timpul competițiilor.

Băuturile pe care le consum pe timpul antrenamentelor se bazează pe apă și pe o rețetă personală de nectar dintr-un mix: măr, banană, pătrunjel, țelină, păstârnac, chia.

După alergare mănânc/beau…

După alergare doar beau apă sau nectar de fructe. Nu pot mânca decât la câteva ore bune după un antrenament. Încerc pe cât posibil să nu consum carbohidrați. Uneori nu-mi reușește și mai scap câte o felie de cozonac sau pizza.

Punctul meu slab la alergare este…

Îmi place să dorm și nu reușesc deloc să mă trezesc dimineața să alerg, deși mi-aș dori foarte mult să se întâmple această minune.

Melodia pe care o ascult acum când alerg este….

Accept căștile pe urechi doar în antrenamentele ce depășesc 5 – 6 ore de alergare, iar atunci ascult doar literatură.

Înainte de alergare mă gândesc la…

Mă simt bucuors că mi-am găsit timp să pot face și ceva pentru mine.

Și după alergare mă gândesc la…

Când și cum pot să-mi planific următoarea alergare și care va fi planul pentru aceasta.

Ce i-aș spune cuiva pe care vreau să-l conving să înceapă să alerge…

Alergarea este cel mai ușor mod de a scăpa de kilogramele în plus. Garantat.

Sfatul meu pentru toți cei care vor să înceapă să alerge…

Prima dată poți să mergi și apoi ai voie să introduci și ceva bucăți de alergare.

Citește și: Cel puțin 3 motive pentru care să alergi la The Color Run

Urmărește RunningMag.ro pe FacebookYouTubeTwitterInstagramGoogle + și Mixcloud

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

six + seventeen =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.