Roger Federer a semnat un parteneriat cu producătorul elvețian de echipament sportiv On și a devenit investitor, designer și ambasador global în cadrul companiei.
Federer, 38 de ani, nu mai avea contract cu niciun producător de pantofi sport, după ce a renunțat la Nike în favoarea brandului japonez Uniqlo. Contractul, semnat în iunie 2018, i-a adus în conturi 300 de milioane de dolari.
Federer a jucat în continuare cu pantofi Nike, cniar dacă nu mai avea contract cu brandul, iar din 2020 va juca exclusiv cu pantofi sport de la On.
On și Federer lucrează deja la o colecție specială pantofi sport pentru anul viior, urmând ca jucătorul elvețian să preia de la Nike logo-ul său RF. Roger Federer folosește deja pantofi sport de la On la alergare și antrenamente și s-a implicat deja în designul noilor colecții.
“Toți prietenii mei, inclusiv soția mea, purtau pantofi sport On așa că știam brandul. Faptul că este o marcă elvețiană a făcut ca acest parteneriat să mai fie doar o simplă formalitate”, a spus Federer.
Suma investită de Federer în companie nu a fost comunicată oficial, dar David Allemann, unul dintre cofondatorii mărcii, a spus că este “considerabilă”.
Citește și: 10 sfaturi dacă vrei să alergi cu copilul în cărucior
Urmărește RunningMag.ro pe Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, Google + și Mixcloud