Robin Arzon

Atleta Robin Arzon, tenismena Caroline Wozniacki, campioana WNBA Candace Parker, supermodelul și antreprenoarea Karlie Kloss, tenismena Ana Ivanovic, jucătoarea de fotbal Morgan Brian, DJ Hannah Bronfman și antrenoarea de fitness Nicole Winhoffer fac parte din noua campanie globală adidas.

Prin noua serie de clipuri a inițiativei Sport16, adidas își reafirmă pasiunea pentru sport și leadership a brandului.

Primul capitol din seria „I’m Here to Create” le are în prim plan pe Caroline Wozniacki, Candace Parker, Karlie Kloss, Ana Ivanovic, Morgan Brian, Hannah Bronfman, Robin Arzon și Nicole Winhoffer.

“Rezultatele de pe terenul de tenis nu sunt singurele care mă definesc. Pasiunile mele din afara terenului mă inspiră să fiu o atletă mai bună. Iar aceste clipuri reunesc tot ceea ce mă reprezintă pe mine. Este emoționant să fac parte dintr-un grup mai mare de femei care împărtășesc aceeași mentalitate creativă”, a mărturisit Caroline Wozniacki.

CITEȘTE ȘI: Aceasta este colecția toamnă/ iarnă 2016 adidas terrex

Seria clipurilor „I’m Here to Create”, realizat în parteneriat cu 72andSunny, prezintă poveștile autentice a unor atlete ce arată lumii prin diferite forme felul în care prin creativitate reușesc să depășească obstacolele, să sfideze convențiile, să exprime și să experimenteze; totul în numele sportului.

Clipul în care este prezentată povestea tenismenei Wozniacki arată modul în care antrenamentele sale neconvenționale o ajută pe teren în fața adversarelor, în timp ce povestea lui Parker este centrată pe felul în care ea a reușit să redefinească noțiunea de „mamă”. Dorind mereu să aducă ceva nou, Bronfman explorează noi căi de a surprinde publicul prin muzica pe care o mixează iar Arzon s-a regăsit datorită sportului după o experiență în urma căreia putea să-și piardă viața. Winhoffer remodelează ședințele tradiționale de antrenament pentru a aduce laolată mai multe tipuri de oameni în lumea sportului.

Prin campania „I’m Here To Create”, adidas îi va îndemna pe atleții din toată lumea să vorbească despre modul în care aduc o notă de creativitate sportului și să celebreze persoanele din viețile lor care i-au inspirat să se autodepășească și să impună noi standarde.

CITEȘTE ȘI: 4 pași pe care trebuie să-i faci pentru a alerga mai rapid

„Nu ne vom opri în cursa noastră de a deveni cel mai bun brand sportiv din lume”, a declarat Lia Vakoutis, directorul Global Communications în cadrul adidas. “În 2015 i-am provocat pe atleți să-și creeze propriul lor stil, iar anul acesta ne axăm pe creativitatea în sport. Seria clipurilor „I’m Here To Create” îi îndeamnă pe atleți să folosească creativitatea pentru a-și depăși limitele personale și profesionale. În acest an vom continua să celebrăm atleții care răstoarnă paradigma modului în care este privit sportul – prin creativitate.”

Seria „I’m Here To Create” este compusă din spoturi de 15 și 30 de secunde pentru fiecare atlet și va debuta online astăzi. Mai mult, campania va fi prezentă pe TV în mai mult de 50 de țări în timpul evenimentelor importante, precum Liga Campionilor, Premiile Grammy, The BRIT Awards sau premiile Oscar.

„Suntem extrem de interesați să cunoaștem acest tip de atlet – femeia care iubește sportul, ia decizii în fiecare zi pentru a trăi o viață activă și ajută la schimbarea sportului din întreaga lume”, a spus Nicole Vollebregt, Head of Womens în cadrul adidas. „În 2016 vom continua să scoatem în față femeile prin activări, parteneriate, produse și evenimente care ne vor permite să ne conectăm la un nivel personal cu atletele”.

Seria de clipuri „I’m Here to Create” urmărește să impulsioneze implicarea adidas în sport și stil. La începutul acestui an, adidas a lansat ghetele de fotbal fără șireturi – ACE16+Purecontrol – iar săptămâna trecută a prezentat pantoful pentru alergare creat special pentru femei – Pure BOOST X – primul care are în componență curbura mediană flexibilă. În decursul lunii viitoare, fanii vor putea să se bucure de cele mai noi acțiuni adidas pe cele mai mari scene din lume: Super Bowl50, UEFA Champions League, New York Fashion Week, NBA All-Star Weekend, Grammy și NFL Combine.

Citește și articole din categoria COOL DOWN:
Episodul 1: Margot vs Lily – Resolutions
Dă-te că vin tare! (claxonul pentru alergare)
Îngerașul Victoria’s Secret, Izabel Goulart se menține în formă prin alergare
Cea de-a treia ediție SkyRun a adunat peste 800 de oameni la start
Și marmota? Nu, nu… de data aceasta nu învelește ciocolata în spotul pentru Marmot
Și Pokémon te motivează să ieși la antrenament. În spotul pentru Super Bowl 2016
GALERIE FOTO: SkyRun 2016
Omul, maratonul și mașina
NO LIMITS, sau cum te motivează un pilot să-ți depășești limitele și la alergare
Pentru Abbas Sheikh alergarea a devenit un stil de viață

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

thirteen − three =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.