Peter Thompson

Peter Thompson a alergat 44 de maratoane în 44 de zile consecutive. Și a înțeles că uneori este important să știi cum să-ți depășești limitele fizice.

 În 2017, Peter Thompson a alergat pe distanța unui maraton în fiecare din cele 44 de țări din Europa. În 44 de zile consecutive. 

Tot el a parcurs în alergare traseul din Turului Franței, adică mai bine de 50 de kilometri pe zi, în fiecare zi, timp de 10 săptămâni, perioadă în care a urcat echivalentul Everestului de cinci ori. Dar chiar și așa, spune sportivul de 34 de ani, a fost puterea mentală, nu cea fizică, care l-a dus la linia de sosire.

Pot fi depășite limitele? Ce faci când crezi că ai ajuns la limită? Renunți sau mergi mai departe? Peter Thompson ne spune care sunt lucrurile care-l ajută pe el să meargă mai departe, de fiecare dată când crede că a ajuns la limită.

“Nu trebuie neapărat să fii într-o formă fizică senzațională, trebuie însă să-ți dorești cu adevărat să faci acel lucru!” – Peter Thompson

Nu te teme de eșec

Să ajungi la linia de start este mai greu decât să treci linia de sosire. Trebuie să accepți faptul că ai putea eșua. Acest lucru nu te face slab, ci doar realist. Dacă eșuezi, măcar ai încercat să mergi până la capăt. Astfel ai o atitudine de învingător, chiar dacă nu ai reușit să faci ce ți-ai propus. Ai renunțat la multe în perioada antrenamentelor pentru competiție și crede-mă este mult mai greu să începi o cursă, decât să o termini.

Găsește-ți motivația

Eu sunt extrem de competitiv atunci când îmi pun în minte să realizez ceva. Îmi place mult să mă implic în diverse cauze și să strâng fonduri pentru a-i ajuta pe cei care au nevoie. Am avut mulți prieteni care au avut de suferit de pe urma problemelor de sănătate mentală și am văzut cum poate o asemenea afecțiune poate afecta viața. Acest lucru m-a motivat să mă implic să promovez și să strâng bani pentru asociații care ajută oamenii cu astfel de probleme și asta mă motivează pe mine foarte mult. Este însă extrem de important să ai mai multe lucruri care te motivează. 

Abordează totul pas cu pas

Nu te uita prea departe în viitor. Nu te gândi la linia de sosire decât după ce ai trecut de jumătatea cursei. Este o provocare să te gândești să alergi 3.350 de kilometri în 70 de zile, dar trebuie să planifici cursa zi după zi. Pe traseul din Turul Franței am alergat aproximativ 50 de kilometri pe zi, pe care i-am împărțit însă mental în bucăți de câte 10 kilometri. Tot ce aveam de făcut era să trec de fiecare 10 kilometri, după care o luam de la capăt.

Caută susținere

La una din alergările anterioare am avut o problemă la genunchi.  Aveam câțiva prieteni care mă însoțeau în această cursă și care m-au ajutat să trec peste momentele grele. Oricât de motivat și de hotărât ești,ai nevoie de oameni care să te susțină, chiar și doar cu o vorbă bună, pentru a putea trece peste momente dificile. Oricât de încăpățânat sunt, chiar și eu am nevoie de asta. Nu trebuie să te închizi în tine în aceste momente, ci să ceri ajutorul celor din jur.

Folosește-te de puterea mentală

Nu trebuie să ai o condiție fizică perfectă pentru a alerga, de exemplu. Trebuie doar să îți dorești cu adevărat să o faci. Pentru provocarea din Turul Franței am alergat aproximativ 7 ore pe zi. Sunt sigur că un om puternic din punct de vedere mental ar fi putut să alerge 10 ore pe zi, chiar dacă nu este în cea mai bună formă fizică. Oamenii sunt capabili de mult mai mult decât au impresia că pot face.

via Red Bulletin

RUNNING TALKS: Adrian Gemănaru

Urmărește RunningMag.ro pe FacebookYouTubeTwitterInstagramGoogle + și Mixcloud

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

5 × three =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.