Fiecare început de an, de lună, de săptămână, de zi, de oră, reprezintă tot atâtea momente în care îți propui să ieși la alergare, să mănânci sănătos, să mergi la sală. De cele mai multe ori chiar faci asta, dar pentru cât timp?

Motivația este principala problemă care stă în calea kilometrilor alergați, iar toți cei implicați în domeniu încearcă să găsească tot felul de campanii care să ne convingă să ducem o viață sănătoasă.

Brick, un lanț de săli de CrossFit, și agenția BBDO New York au reinventat celebra păpușă rusească Matrioșka pentru ca utilizatorul să fie conștient de transformările corpului său. Evident, fiecare astfel de păpușă poate fi personalizată, iar pe stick-ul de memorie din interior găsești un plan de pregătire în funcție de obiectivul tău, fie că vrei să slăbești sau să te pregătești pentru un triatlon.

CITEȘTE ȘI: Lidl te ajută să mai tai din lista cu scuze pentru care nu te apuci de antrenament

Iată și posterele campaniei lansate de Brick și agenția BBDO New York.

Motivația de a alerga

Motivația de a alerga

Motivația de a alerga

Motivația de a alerga

Pe tine ce te motivează ca să ieși la alergat?

Urmărește RunningMag.ro pe Facebook, YouTube, Twitter, Instagram și Google +

Citește și articole din categoria MOTIVAȚIE:
Și Pokémon te motivează să ieși la antrenament. În spotul pentru Super Bowl 2016
NO LIMITS, sau cum te motivează un pilot să-ți depășești limitele și la alergare
Pentru Abbas Sheikh alergarea a devenit un stil de viață
Să te smulgi de pe canapea? Du-te, Dicăăă, du-teee!
Cum am slăbit 24 de kilograme alergând! Și nu numai!
Fără glume la antrenamente: Kevin Hart e de fapt un tip foarte serios
Transformă presiunea în motivație. Sfatul de la Nike în noul spot de promovare

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

eight − 8 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.