Mașini recomandate pentru alergători: Honda Civic Tourer

0
1341
Honda Civic Tourer

Dacă te întrebi de ce scriem despre mașini pe un site de alergare, răspunsul este simplu. Pentru noi alergarea a devenit un stil de viață și cele mai multe alegeri le facem în funcție de asta.

Și oricât de mult ne-ar plăcea să alergăm spre birou și înapoi acasă, uneori mai avem nevoie și de mașină. Poți să contezi pe experiența noastră și în acest domeniu, mașinile au fost prima noastră pasiune.

Ce este?

Un break flexibil. Adică nu doar o mașină pragmatică, ci și disponibilă să te ajute cu soluții ingenioase. Nu e doar o sacoșă în care să îți bagi lucrurile, ci un rucsac organizat inteligent, cu buzunare și buzunărele. Ah, plus că e un break frumos. Al naibii de frumos.

Are ceva mișto?

Da, calitatea materialelor iese în evidență. Plus suspensia antifonată și decisă, fără bâlbe sau sunete suspecte. Plus spațiile de depozitare și transport (soluția Easy Load cu șezutul banchetei rabatabil dintr-o singură manevră), care culminează cu un portbagaj enorm, de 624 litri. Măcar să facem noi sport de 624 de litri…

Dar ceva nasol are?

Stă cam în urmă cu dotările standard – greu de crezut că nu poate avea sistem de navigație integrat, suntem totuși în 2016 AD.

Ce motoare și transmisii sunt disponibile?

O singură motorizare disponibilă, 1.8 benzină (aspirație naturală) cu 142 CP și 174 Nm. Transmisiile sunt două la număr, una manuală cu 6 trepte și o automată.

Cu performanțele cum stă?

Versiunea manuală ajunge la 100 km/h în 9,5 secunde iar automata în 11,3 secunde. Viteza maximă este 210 km/h, respectiv 205 km/h, iar consumul mediu declarat este 6,4 și 6,6 l/100 km.

CITEȘTE ȘI: Mașini recomandate pentru alergători: Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy

E scump?

Cam e, dacă te uiți la concurență. Prețul de listă începe cu 20.490 euro (fara TVA!), însă dacă te duci hotărât la dealer mai obții un discount de 2.500 euro. Se pare că totuși calitatea costă.

Cum se conduce?

Foarte ușor. Comenzile sunt intuitive și ergonomice, șoferul se simte bine la postul lui. Direcția este promptă, timoneria (versiunii manuale) la fel, doar motorul pare leșinat și fără chef de muncă. Deh, este ultima lui apariție, îl paște pensionarea.

Crezi că este un sprinter sau un maratonist?

Mai degrabă un duatlonist, pentru că poate să ducă și bicicletele fără să se plângă prea mult.

Ultima întrebare și cea mai importantă: are loc pentru echipamentul sport?

Normal. Aruncă doar o privire pe poze pentru edificare.

Urmărește RunningMag.ro pe Facebook, YouTube, Twitter, Instagram și Google +

Citește și articole din categoria PR & MARKETING:
[VIDEO] Nissan și Richard Whitehead te dau jos de pe canapea
[VIDEO] Strania poveste a noului spot Reebok
Visa mizează pe bătăile inimii unui atlet în spotul pentru Olimpiada de la Rio. Fabulos!

Ești suficient de rapid pentru a câștiga o pereche de Reebok?
Primul adidas „The X” a fost inaugurat la Londra
Transpirație sau like-uri pe Facebook? ASICS te provoacă să vrei mai mult!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

four × three =