Karlie Kloss

Există multe povești legate de regimul alimentar și de antrenament foarte solicitant al modelelor Victoria’s Secret, iar trupurile de invidiat dezvăluite în prezentările brandului le confirmă. Karlie Kloss nu face excepție.

Declarată unul dintre cele mai frumoase modele ale momentului, Karlie (25 de ani) se menține în forma excepțională cerută de statutul de model Victoria’s Secret prin alergare, spinning și antrenament la sală.

Am luat-o la întrebări pentru a vedea cum reușește ea să se mențină în formă.

Karlie Kloss

Care sunt obiectivele tale când te antrenezi?

Într-un fel, urmăresc în permanență să mă provoc să devin cea mai bună versiune a mea. Obiectivul meu este să nu încetez niciodată să îmi cer mai mult, în toate aspectele vieții mele – fie că sunt în sală, la cursuri sau pe podiumul de prezentare.

De ce alergi?

Alergarea mă ajută să îmi limpezesc gândurile, oferindu-mi câteva momente neîntrerupte doar pentru mine. După un antrenament de alergare, mă simt reechilibrată și pregătită să fac față zilei de lucru. Alegarea îmi oferă un exercițiu complet pentru tot corpul și mă ajută să mă simt puternică și sănătoasă atât în viața de zi cu zi, cât și pe podiumul de defilare.

Obișnuiești să alergi de multă vreme?

Nu am fost niciodată o mare amatoare de alergare. De fapt, o cam detestam. Oamenii cred că a avea picioare lungi te ajută să alergi mai ușor, dar este exact opusul. Întotdeauna, mi-am dorit să îmi depășesc această limită și teama de a alerga pe distanțe lungi. Și am reușit!

În urmă cu patru ani, am început să mă pregătesc intens, provocându-mă cu fiecare antrenament să alerg pe distanțe din ce în ce mai lungi. Obiectivul meu era semimaratonul de la Paris, pe care l-am și atins (n.r. Karlie a alergat cei 21 km în 2:18:24, conform site-ului oficial al competiției).

Cât de importantă este versatilitatea în antrenamentele sportive?

Modificându-mi în permanență tipul și rutinele de antrenament, reușesc să îmi mențin interesul pentru sport, nu mă plictisesc nici eu, nici corpul meu, pentru a obține întotdeauna un efect maxim. Chiar poți observa rezultatele alternării antrenamentelor de alergare, pilates, yoga, dans… și lista poate continua, în ceea ce mă privește.

Este și o consecință a stilului meu de viață – nu știu niciodată de ce spațiu și condiții de antrenament voi dispune la Tokyo sau la Paris, dar găsesc oriunde o variantă pentru a mă menține în formă.

Karlie Kloss

Care este în acest moment modul tău de antrenament preferat?

Îmi plac antrenamentele de tip interval și cele de tip în circuit, pentru că îmi lasă la final o senzație de satisfacție a obiectivului atins. Împreună cu antrenorul meu, mă concentrez pe exerciții de modelare, tonifiere, cardio dance și HIIT (High Intensity Interval Training). Pe lângă acestea, fac exerciții de pilates, yoga și stretching, pentru a mă relaxa și reface.

Urmezi și un regim alimentar strict pentru a te menține în forma maximă?

În mod natural, personalitatea mea mă îndeamnă să încerc în permanență lucruri noi, în orice fac, îmi place să explorez și să descopăr.

Îmi place să testez, deci, toate noile tendințe în nutriție și sănătate – proteinele din plante, rădăcina de maca (n.r. – unul dintre nou-descoperitele superalimente, bogat în proteine, fibre, aminoacizi esenţiali, acizi graşi, vitaminele B şi C, calciu, fosfor, magneziu, potasiu şi sodiu, carbohidraţi şi iod), sucurile verzi, semințele de chia și așa mai departe.

În acest moment însă, învăț foarte multe și pentru a-mi găti singură. Secretul unui corp sănătos este să conștientizezi ceea ce mănânci și să înțelegi ce efect are asupra ta ceea ce mănânci.

Cum îți afectează călătoriile dese regimul alimentar?

Nu am un regim specific, dar, oriunde aș fi, încerc să mănânc cât mai sănătos, pentru a-mi simți corpul curat și plin de energie – proteine și legume, cât mai multe. Pe drum, îmi iau tot felul de gustări la mine, precum migdale, mere și sucuri verzi.

Îmi place însă să explorez și diferitele bucătării locale, așa că totul ține, de fapt, de găsirea unui echilibru alimentar.

Dar antrenamentele? Cum le strecori în program, cum te motivezi?

Găsesc diferite modalități de mișcare și exercițiu când sunt în călătorie. Am mereu pantofii de sport în geanta de mână, o ședință de exerciții pregătită de antrenorul meu în telefon, așa că pot da o fugă rapidă în sala de fitness a hotelului pentru a o realiza, împreună cu o scurtă sesiune de stretching.

În alte cazuri, atunci când nu există o sală de sport în apropiere, pot opta pentru ședința HIIT executată în camera de hotel sau pentru o ieșire la alergare, mai ales dacă mă aflu pentru prima dată într-un oraș și vreau să explorez.

Karlie Kloss

Foto: adidas

Citește și: Sfaturi de bază pentru începători

Urmărește RunningMag.ro pe FacebookYouTubeTwitterInstagramGoogle + și Mixcloud

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

1 + ten =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.