Catalin Atanasof

Kalenji si Decathlon au planuri mari legate de zona de alergare in 2016. Despre ele am vorbit cu Catalin Atanasof, coach de alergare in cadrul Kalenji Running Club.

RM: Care sunt planurile Decathlon pentru 2016 legate de zona de alergare?
Catalin Atanasof: In 2016, Decathlon in Romania are o echipa nationala dedicata acestui sport. Echipa este formata din persoane pasionate de alergare din toata tara, angajati din magazinele naostre si din serviciile centrale, unii dintre ei sportivi de performanta cu rezultate remarcabile. As vrea sa o mentionez aici pe Luminita Achim castigatoare la categoria de varsta a Cursei de 10 km de la Nisa la inceputul acestui an.

Am reunit aceasta echipa pentru a ne asigura ca facem acest sport accesibil romanilor din toate punctele de vedere. In primul rand oferind preturi foarte mici pentru produse de o calitate remarcabila si cu o garantie de 2 ani. De exemplu, un echipament complet de alergare : tricou, sort si pantofi costa la Decathlon mai putin de 100 de lei. 

In al doilea rand ne propunem sa oferim servicii care sa usureze viata persoanelor ce vor sa alerge, cum ar fi aplicatia gratuita pentru telefonul mobil Decathlon Coach si clubul de alergare pentru amatori Kalenji Running Club, unde incepatorii pot primi sfaturi de la antrenorii Decathlon.

RM: Care este ponderea vanzarilor produselor de alergare in Decathlon comparativ cu alte sporturi? (pe an)
Catalin Atanasof: In acest moment, alergarea ocupa locul 6 ca pondere intre sporturile propuse de Decathlon (peste 50 la numar). Ponderea alergarii a crescut insa de la an la an pentru ca in mod firesc este un sport usor de practicat, nu este nevoie de un teren special, poti alerga oriunde.

RM: Cat din vanzari inseamna produsele din marca proprie Kalenji si cat ale altor producatori de echipament de alergare?
Catalin Atanasof: Vanzarile de produse marca proprie Kalenji reprezinta peste 90% din vanzarile Decathlon in Romania la nivelul raionului de alergare. De altfel, pe partea de textile si accesorii propunem doar produse Kalenji. Kalenji este leader in acest moment la nivel European pe partea de textile de alergare.

Vreau sa fac precizarea ca Decathlon comercializeaza produsele Kalenji doar in magazinele proprii si ofera 2 ani garantie pentru toate produsele comercializate, fie marca proprie sau marci partenere. 

Propunem de asemenea mai multe produse inovatii :

– Run Light – sistem de iluminat pe timp de noapte

– Kiprun SD si LD – incaltari de alergare ce convin tuturor configuratiilor de picior datorita sistemului K-Only

– Tricou si butiera Cardio – cu electrozi incluzi

RM: Care este strategia de marketing referitor la promovarea produselor de alergare din Decathlon?
Catalin Atanasof: Ne propunem in primul rand in acest an sa ii convingem pe alergatori sa testeze incaltarile de alergare Kalenji, dar si accesoriile noastre. 

Noi stim ca sunt foarte confortabile si performante, la un pret inegalabil pe piata din Romania, vrem insa sa ca toata lumea sa stie acest lucru. Cel mai usor, acest lucru se poate realiza testand. Credem ca cel mai bun marketing este cel bazat pe clientul ambasador sau din gura in gura cum este numit in acest moment, asa ca focusul nostru va fi pe partea de evenimente de test si pe Kalenji Running Club

Obiectivul final este evident sa facem alergarea mai accesibila si sa aratam cat de ieftin si placut este sa practici alergarea.

RM: Care sunt asteptarile legate de vanzari pe zona de alergare in 2016?
Catalin Atanasof: Ne asteptam ca vanzarile noastre sa creasca in continuare in 2016 pentru ca oferta noastra s-a dezvoltat fata de anii trecuti, la cererea clientilor nostri, ca si game de produse, colorit, accesorii, la care se adauga acum produse inovante, unicat pe piata. Am continuat totodata politica noastra de scadere in continuu a preturilor. reusim acest lucru datorita unei organizari interne si logistice tot mai eficienta. 

Am inceput inca de anul trecut sa oferim si game de trail in magazinele naostre, cererea fiind tot mai mare.

De asemenea, oferim posibilitatea alergatorilor sa achizitioneze produse si pe internet sau sa comande pe internet si sa ridice din magazin datorita serviciului Click & Collect. Astfel, alergatorii pot testa produsele inainte de a le cumpara.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

five × 1 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.