Fitbit lansează noul Ionic în parteneriat cu adidas

0
152

Parteneriatul dintre Fitbit, liderul mondial în produse pentru monitorizarea activităților fizice, și adidas aduce noul Ionic: adidas care prezintă în premieră funcția Train pe lângă alte elemente unice cum ar fi brățara în două culori în ediție limitată.

Fitbit Ionic: adidas este rezultatul muncii experților de la Fitbit și adidas care vin cu un ceas inteligent ce se laudă cu toate calitățile unui Fitbit obișnuit și, mai mult decât atât, cu elemente care-i dau o personalitate 100% adidas. Printre acestea se numără brățara sport ediție limitată în două culori și fața de ceas cu imaginea adidas în patru culori diferite.

„Ceasul ediție limitată Fitbit Ionic: adidas ajută sportivii să își îmbunătățească performanțe și să fie în cea mai bună formă fizică cu ajutorul unei experiențe de coaching unică”, a declaratTim Rosa, Chief Marketing Officer în cadrul Fitbit. „Autonomia de până la cinci zile a bateriei, sistemul GPS de ultimă generație și toate caracteristicile avansate ale produsului Fitbit Ionic: adidas, alături de metodologia dezvoltată de experții adidas sunt instrumente ce vor ajuta sportivii să își îndeplinească mai ușor obiectivele de performanță.”

Pe lângă noutățile de ordin estetic, Ionic: adidas vine cu noua funcție Train. Aceasta include șase antrenamente video ce pot fi urmărite direct pe ecranul ceasului. Acestea au rolul de a crește rezistența la efort, puterea și flexibilitatea sportivilor.

Ceasul Fitbit Ionic: adidas este acum disponibil pentru precomenzi pe site-ul www.fitbit.com la prețul de 329.95 EUR și se va găsi din data de 19 martie în ofertele partenerilor globali precum Amazon, Best Buy, Dick’s Sporting Goods, Kohl’s, Macy’s și Nordstrom.

Urmărește RunningMag.ro pe FacebookYouTubeTwitterInstagramGoogle + și Mixcloud

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

9 − 3 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.