Deja alergarea este un stil de viață. Ne aflăm deci în momentul în care pantofii de alergare sunt din ce în ce mai căutați iar modul de a-i promova devine din ce în ce mai important. Cu cât ești mai original, cu atât mai bine.
Iar original este ce a făcut Reebok weekendul trecut, în Stockholm: au montat un panou publicitar într-o zonă aglomerată din centru și l-au dotat cu un radar. Știți vorba aia românească “te ia radarul”? Ei bine, de obicei nu e bine când ți se spune asta dar pe lângă reclama Reebok crede-ne că era bine să te ia radarul! Oricine a reușit să alerge cu mai mult de 17 kilometri pe oră pe lângă radarul Reebok a deblocat o pereche nou-nouță a celui mai nou pantof de alergare – ZPump 2.0.
Imediat ce am aflat asta m-am uitat în aplicația Runtastic să văd dacă am alergat și eu vreodată cu viteza asta și ghici ce, dacă eram la Stockholm deblocam lejer pantofii pentru că la viteza asta alerg de obicei pe ultimii metri dintr-o cursă. Deci probabil că ai fi putut să o faci și tu. Oficialii mărcii declară că aceasta este comunicarea pe care și-o doresc cu adevărat – “cea care crează experiențe pentru clienți, ceva palpabil, cu valoare veritabilă”. Normal că e bine să faci ce-ți place – să alergi, pentru ceva palpabil – ultimul model de Reebok pentru alergători. Are cineva idee unde se va mai monta un panou publicitar Reebok precum cel din Suedia?!
Urmărește RunningMag.ro pe Facebook, YouTube, Twitter, Instagram și Google +
Citește și articole din categoria PANTOFI DE ALERGARE:
Under Armour a prezentat Speedform Gemini 2
Se potrivește perfect: Reebok ZPump Fusion 2.0
Mizuno a prezentat noul pantof de alergare Synchro MX
Talpa Fresh Foam de la New Balance este acum și pe modelul 1080
adidas dezvăluie tehnica de producție inovatoare Futurecraft Tailored Fibre
adidas lansează PureBOOST X, un pantof de alergare destinat femeilor
Puma Speed 600 IGNITE. Disponibili de la 1 februarie!
Un nou pantof de alergare de la elvețieni: On Cloudflyer 2016