Cu o căzătură pe banda de alergare, Taylor Swift i-a crescut vânzările lui Drake cu peste 400%

0
847
Taylor Swift

Spotul pentru Apple Music nu a fost o glumă de 1 Aprilie, chiar dacă a fost lansat chiar de ziua păcălelilor. Tayler Swift cade dramatic pe banda de alergare, iar vânzările lui Drake au crescut cu peste 400%.

Aceasta este pe scurt poveste spotului de 60 de secunde lansat pe Instagram pentru promovarea Apple Music.

Clipul a avut peste 40 de milioane de vizualizări, aproape 1,5 milioane de like-uri doar pe contul de instagram al cântăreței Taylor Swift și sute de mii de share-uri pe rețelele din social media.

Și playlist-ul creat de Apple Music #gymflow a avut o creștere de peste 320%, urcând în top 5 playlist-uri ascultate săptămâna aceasta.

Based on true events. #TAYLORvsTREADMILL @applemusic @champagnepapi @future

A video posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

Urmărește RunningMag.ro pe Facebook, YouTube, Twitter, Instagram și Google +

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentS-au deschis înscrierile pentru Trichallenge Mamaia
Articolul următorKevin Hart scoate leneșii la alergare
Berti Panaiot
După ce mi-am atins cam toate obiectivele în lumea sporturilor cu motor, am început să alerg. Și, după primii kilometri în care am crezut că o să mor, a început să-mi placă. Și mi-am fixat noi obiective. Despre ele și alte lucruri pe care le descopăr în fiecare zi de când am început să alerg îți voi povesti pe RunningMag.ro. Și, crede-mă, dacă eu am început să alerg, nu ai niciun motiv să spui că tu nu poți să faci asta! ;-)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 × 3 =