adidas Run for the Oceans

Aproape un milion de alergători din întreaga lume s-au alăturat inițiativei adidas x Parley For The Oceans în perioada campaniei Run For the Oceans 2018.

adidas Running sărbătorește finalul campaniei Run for the Oceans 2018, o inițiativă globală de patru săptămâni care acționează în lupta împotriva poluării marine cu plastic, în parteneriat cu Parley for the Oceans. Doar în acest an au fost donați un milion de euro.

În perioada campaniei pe parcursul unei luni, adidas a mobilizat sportivii, creatorii și alergătorii adidas pentru a se alătura mișcării, inspirându-i pe suporterii și prietenii acestora să alerge cât mai mulți kilometri, urmărind progresul lor în Runtastic și Joyrun. Împreună, alergătorii din întreaga lume au acoperit o distanță totală de peste 12,4 milioane de kilometri valorificând puterea sportului pentru a genera conștientizarea cauzei.

Banii strânși pentru Run For The Oceans vor finanța inițiativa Parley Ocean School, care educă și mobilizează următoarea generație de Gardieni ai Oceanelor, prin diferite experiențe, cum ar fi activități practice și educaționale nautice. Programul introduce tinerii în lumea subacvatică și le oferă instrumentele și inspirația necesare pentru a-și proteja viitorul.

Peste 13 orașe din întreaga lume au găzduit evenimentele Run for The Oceans, inclusiv Londra, New York, L.A, Paris, Barcelona, ​​Milano, Berlin și Shanghai. Membrii comunității adidas Runners s-au alăturat celor 200 de activități, alături de sportivi, inclusiv fotbalistul brazilian Ricardo Kaká și portarul german Marc-André ter Stegen, legendarul înotator Ian Thorpe, surferul peruvian de clasă mondială, Gabriel Villarán, și mulți alți susținători ai oceanelor.

Pentru anul 2018, adidas a lansat, de asemenea, o ediție limitată UltraBOOST Parley și UltraBOOST Parley Deep Ocean Blue, o reprezentare vizuală a faptului că poluarea marină cu plastic nu este doar o problemă de suprafață. Fiind unul dintre marile branduri de sport din lume, adidas va continua să protejeze oceanele pentru generațiile viitoare. Ambele modele sunt disponibile în magazine.

Citește și: Studiu ASICS: Mentalul influențează performanța în alergare

Urmărește RunningMag.ro pe FacebookYouTubeTwitterInstagramGoogle + și Mixcloud

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 × one =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.