Andrei Gligor - Gobi March

Andrei Gligor mai are o etapă de 75 de kilometri înainte de a termina cea de-a doua competiție din programul său CaliVita 7 Deserts, după ce organizatorii au anunțat că ultima zi, în care mai trebuiau parcurși 16 kilometri a fost anulată.

Traseul de miercuri a avut o lungime de 45 de kilometri, dar din cauza lipsei unor marcaje încă nu s-a definitivat clasamentul final. Înaintea acestei etape, Andrei Gligor se afla pe poziția a opta la general.

Joi este zi de pauză, iar vineri este programată ultima etapă cu o lungime de 75 de kilometri!

Imediat după ce a ajuns la sosire în etapa de miercuri, Andrei Gligor ne-a spus CUM A FOST în cea de-a patra zi din Gobi March:

Azi am avut 45 km cu diferență de nivel de 1000 metri, traseul unduind între 2.200 și 2.400 metri. Nu au mai fost urcări tehnice și nici altitudini de 2.900 de metri.

Însă toată distanța a fost un rollercoaster, sus-jos prin păduri și pășuni alpine. Peisajul … de vis! Doar că…

Vă așteptați la asta că doar nu era să meargă totul bine și frumos, nu?
Aseară, după ce organizatorii au mai calculat timpii, am văzut că am căzut pe 8 la general, având în față la doar 3 minute, pe poziția a 7-a, pe numărul 1 la feminin, Caire Thompson, și la 9 minute, pe poziția a 6-a un alergător spaniol, Alcober Miguel.

Așadar strategia era făcută. Trebuia să nu mă depășească azi și dacă se poate să fiu mai rapid cu cel puțin 9 minute, ca să urc  din nou pe 5. Zis și făcut. Am plecat în forță și am ajuns la primul CP (km 11) pe locul 6, neavând pe nimeni în raza vizuală în spatele meu.

Au mai urmat câțiva kilometri de urcări și coborâri, când îi văd la poalele unui deal pe toți cei 5 din fața mea, inclusiv liderul cursei, opriți la marginea unei păduri. Nu mai erau marcaje. Probabil le luaseră localnicii pentru că altă explicație nu-mi vine în minte. În tot cazul, am luat-o în toate direcțiile. Nici urmă de marcaj.

Atunci am hotarât să sunăm organizatorii să vină și între timp să-i oprim pe toți cei care ajungeau în acel punct. După 45 de minute au sosit, au remarcat zona și s-a dat un nou start din acel punct, cu toată lumea care era de față, urmând ca mai apoi să ia ca referință timpii înregistrați la CP1 și să refacă calculele la final. Complicat.

Așa că nu mă întrebați pe ce loc am ieșit azi că habar nu am. A, și în plus … meciul pe care îl am de două zile cu stomacul a continuat și azi. După km 23 n-am mai putut mânca nimic. Altitudine – Andrei 3-0!

Mâine avem o zi de pauză, iar vineri va începe etapa lungă în Black Gobi Desert. Ultima etapă, de 12 km, nu va mai avea loc.

Vă pup și vă mulțumesc mult pentru mesajele pe care le primesc la cort. Nici nu știți ce energie îmi dau.

Dacă vrei să afli ce are Andrei Gligor în rucsacul cu care aleargă 250 km prin deșert, citește numărul 6 al revistei RUNNING MAG, disponibil acum în centrele de difuzare rețeaua Inmedio și online pe Books Express.

Urmărește RunningMag.ro pe Facebook, YouTube, Twitter, Instagram și Google +

Credit foto: 4 Deserts

Citește și alte articole din categoria CUM A FOST:
Andrei Gligor își păstrează poziția a cincea la general, după primele trei etape din Gobi March
Andrei Gligor a terminat ziua a doua din Gobi March pe locul 6 la general
Andrei Gligor a terminat pe 5 prima etapă din Gobi March (China) 2017
Călătorie între Cer și Pământ 2017: cum a fost la cel mai variat concurs de trail run și mtb
Păltiniş 1000, cursa în care este premiat şi ultimul sosit
Care e diferența dintre un espresso scurt și un cappuccino?
Cum a fost la Transfier
Cum a fost: Gabriel Mitrache, alergător amator, face un raport de cursă după TriChallenge Mamaia

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

thirteen − 7 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.