adidas - Faster Than_

adidas încurajează o nouă etapă a alergării prin lansarea campaniei Faster Than_, care invită alergătorii să ofere un nou sens cuvântului rapid, de la viteză și performanță la un sentiment de îmbunătățire personală.

adidas îi invită pe alergători să dea un nou sens cuvântului „Rapid” odată cu lansarea celei mai recente campanii, Faster Than_, care aduce în lumina reflectoarelor povești insipraționale ale alergătorilor din întreaga lume.

Acești alergători fac parte dintr-o comunitate în continuă creștere din care doar 19% au declarat că aleargă pentru cel mai bun timp, având convingerea că viteza este un sentiment personal, și nu un scop în sine.

Nu este întotdeauna vorba despre un record personal – pentru mulți, alergarea este un motiv pentru îmbunătățire personală.

adidas aplaudă puterea transformatoare a alergării. Pentru a marca lansarea captivantelor povești despre alergare, adidas a realizat un studiu international ce a cuprins 6000 de alergători din șase orașe cheie diferite, care dezvăluie modul în care arta de a alerga nu mai constă doar în a fi cel mai rapid.

În schimb, studiul Why We Run / De ce alergăm identifică modul în care alergătorii de astăzi sunt mai concentrați asupra celorlalte beneficii pe care le poate aduce alergarea, 87% dintre cei chestionați menționând că se concentrează asupra îmbunătățirii personale. Alte concluzii principale ale studiului includ:

Mai rapid decât stresul cotidian – 60% dintre respondenți au fost de acord că alergarea în mod regulat oferă beneficii pentru sănătatea mintală, 47% afirmând că aceasta le permite să se detașeze de stresul cotidian al vieții moderne, iar 68% mărturisind că este singurul moment în care renunță la telefoane.

Mai rapid decât motivele de a nu alerga – 18% dintre alergători se simt mai inspirați după o alergare, 14% spun că alergarea le oferă un sentiment de mândrie și 32% mărturisesc că se simt mult mai încrezători imediat după o alergare.

Mai rapid decât singurătatea – Aspectul social al alergării este, de asemenea, subliniat de studiu: 34% dintre cei chestionați menționând că s-au împrietenit cu cineva în timpul alergării, iar 20% chiar au întâlnit un viitor partener, arătând beneficiile sociale neașteptate ale alergării.

Mai rapid decât era de așteptat – Rezultatele pozitive ale alergării au fost evidențiate în cadrul studiului, respondenții asociind starea de bine de după alergare cu cea a unei realizări personale (34%), descoperirea ideilor creative (30%) și chiar cu sentimentul de curaj pe care îl simți atunci când inviți pe cineva special în oraș (17%).

Poveștile adidas Faster Than_

În urma studiului Why We Run, adidas a invitat alergători obișnuiți să devină vedetele campaniei Faster Than_ pentru a-și putea împărtăși poveștile și a-i inspira pe ceilalți.

Având la bază entuziasmul din cadrul comunității de alergători și nu numai, campania prezintă o serie de alergători cu povești inspiraționale: de la Martinus Evans, un alergător de distanță care a transformat comentariile negative despre corpul său și glumele răutăcioase ale doctorului personal într-un instrument de motivație, până la Noah Lyles, actualul campion mondial la proba de 200 m, care dovedește că și pentru cei mai rapizi viteza este o stare de bine și o perspectivă personală.

Poveștile inspiraționale de depășire a prejudecăților și dificultăților cu care se confruntau modelul plus-size Chinae Alexander, supraviețuitoarea unui transplant urgent de ficat care acum este atletă de talie mondială, Ellie Lacey, sunt câteva dintre poveștile campaniei; alături de acestea este și cea a legendarei maratoniste Kathrine Switzer. Switzer a devenit celebră fiind prima femeie ce a participat la Maratonul de la Boston în 1967. Chiar dacă a fost bruscată pe traseu, Kathrine Switzer a luptat pentru a finaliza cursa.

În cadrul campaniei, adidas a conceput o serie nouă de pantofi care să îi ajute pe alergătorisă își atingă perspectiva personală asupra sentimentului de a fi „rapid” (‘Fast’). De la noul design ultra ușor SL20, cu talpa intermediară Lightstrike pentru mișcări explosive și viteză, la Ultraboost 20, care oferă un randament maxim de energie la fiecare pas, adidas oferă perechea perfectă de pantofi pentru fiecare tip de alergător.

Martinus Evans, fondatorul 300poundsandrunning, a spus: „S-ar putea să vă așteptați să spun că a alerga mai repede decât alții mă face să mă simt puternic. Mă face să mă simt liber. Dar în cazul meu, nu este vorba despre asta. Pentru mine, este important să încerci. Să te motivezi singur și să ieși să alergi. Nu vă îngrijorați de ceea ce spun ceilalți, gândiți-vă la efectul pozitiv pe care îl poate avea alergarea asupra voastră. „Rapid” înseamnă ceva diferit pentru toată lumea. Dar nu vei fi niciodată rapid – după definiția ta sau a altcuiva – dacă nu ieși niciodată și nu încerci să alergi. Vreau să încurajez cât mai mulți oameni să experimenteze sentimentul personal asupra cuvântului „rapid”. Nu vă gândiți la prejudecăți sau la ceea ar putea spune ceilalți. Uitați de toate acestea. Ceea ce tu trebuie să faci, cel care aleargă, este să te gândești doar la efectul pozitiv pe care îl poate avea această activitate asupra ta. Asta înseamnă „a fi rapid” pentru mine.”

Alberto Uncini Manganelli, director general adidas Running, a declarat: „Rapid” este și a fost întotdeauna un sentiment personal: unic pentru cel care îl experimentează. Performanța în alergare va fi întotdeauna în ADN-ul adidas, ce cuprinde 168 de victorii de maraton, recorduri mondiale și cele mai bune recorduri personale. Pentru mulți oameni – inclusiv pentru mine – visul unui record mondial pe pistă sau în cadrul unui maraton, probabil, nu este ceva realizabil. Acest lucru nu mă descalifică – pe mine și pe nimeni altcineva – din a mă simți „rapid”. Vrem să sărbătorim faptul că “a fi rapid” înseamnă ceva diferit pentru fiecare persoană în parte – fie că este sentimentul de a fi mai rapid decât ieri, sentimentul de a alerga pentru o cauză, fie sentimentul de a fi mai rapid decât se așteaptă ceilalți. Prin gama noastră diversă de pantofi de alergare, dorim să inspirăm câț mai multe persoane să iasă și să își atingă propriul sentiment de “a fi rapid”- oricare ar fi acesta.”

Vrei să nu ratezi nici un număr RUNNING MAG / FITNESS MAG în 2020? Abonează-te!

 Abonează-te la RUNNING MAG / FITNESS MAG Print Edition 

Pentru a nu rata nimic din ceea ce postăm urmărește RunningMag.ro pe FacebookYouTubeTwitterInstagramGoogle + și Mixcloud

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

nine + 5 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.