adidas dezvăluie astăzi pantoful pentru alergare UltraBOOST Uncaged Parley printr-o mişcare care schimbă regulile jocului pentru un viitor eco-inovator, fiind prima producţie de încălțăminte în masă creată din Parley Ocean Plastic.

Revoluţionarul pantof de alergare va fi lansat la jumătatea lunii noiembrie în 7000 de exemplare disponibile.

Primeknit, partea superioară a pantofului UltraBOOST Uncaged Parley, este construit dintr-un amestec de materiale Ocean PlasticTM colectate din ocean şi recuperate de Parley prin intermediul programelor de curăţare din jurul insulelor Maldive (95%) şi din poliester reciclat (5%).

[VIDEO] Lipton Green Tea te trimite la alergat cu coșul de cumpărături

Acest lucru înseamnă că fiecare pereche de pantofi refoloseşte 11 sticle de plastic. Şireturile pantofului, materialul care acoperă călcâiul, țesătura de la călcâi, partea interioară a acestuia şi linia care înconjoară glezna, sunt de asemenea create din materiale reciclate.

Design-ul pantofilor a fost inspirat de valurile oceanului pentru a evidenţia povestea lor unică şi angajamentul făcut de adidas şi Parley de a pune capăt poluării oceanelor.

UltraBOOST Uncaged Parley

UltraBOOST Uncaged Parley este creat folosind noi tehnologii specifice de transformare a resturilor de plastic din ocean în fibre tehnice. Învelişul superior Primeknit a fost special dezvoltat şi combinat cu elementele emblematice UltraBOOST pentru a defini un pantof inovator de alergare, care nu presupune nici un compromis din punct de vedere al performanței.

Stratul exterior al tălpii din cauciuc natural Continental™ oferă aderenţă pentru toate tipurile de vreme şi înveleşte talpa BOOST™ pentru a oferi cel mai bun retur de energie alergătorului.

Sistemul Torsion® este, de asemenea conceput din materiale regenerabile, susţine mişcarea naturală a piciorului la fiecare pas.

“Aceasta reprezintă un alt pas al colaborării dintre adidas si Parley for the Oceans. Dar nu ne vom opri aici. Suntem hotărâţi să ducem mai departe aceste iniţiative. Vom face un milion de perechi de pantofi în 2017, folosind plasticul Parley Ocean, iar scopul nostru final este să eliminăm plasticul nou din lanțul nostru de aprovizionare.” – Eric Liedtke, membru al adidas Group Executive Board responsabil cu Global Brands

Obiectivul adidas pentru 2017 este ca cel puțin 11 milioane de sticle recuperate din zonele de coastă de către reţeaua Parley Global Clean-up şi Remote Island Interception să fie reciclate și refolosite pentru producția de articole sportive de înaltă performanță.

CITEȘTE ȘI: Alergarea în gimnastica artistică: Pe bârnă cu Cătălina Ponor

Acest plan face parte dintr-un angajament mai mare al mărcii de a spori utilizarea materialelor reciclatepentru produsele sale și pentru a face eco-inovația noul standard al industriei, prin implementarea strategiei Parley A.I.R. (avoid, intercept, redesign), prin care doreşte să oprească ciclul poluării marine pe termen lung.

“Nimeni nu poate salva oceanele de unul singur. Fiecare dintre noi poate juca un rol în soluţionarea acestei probleme. Este în mâinile industriilor creative să reinventeze materiale imperfecte, produsele și modele de afaceri. Consumatorul poate stimula cererea de schimbare. Dar depinde de liderii inovatori din domeniul ecologic, precum adidas, să facă schimbarea să devină realitate. Cu acest pantof vom demonstra ceea ce este posibil. Este chiar mai mult decât un pantof. Este un semnal, o invitație de a vă alătura mișcării noastre.” – Cyrill GUTSCH, Fondator, Parley for the Oceans.

Anul acesta, adidas a sărbătorit Ziua Mondială a Oceanelor prin lansarea primei ediţii de pantofi pentru alergare în colaborare cu Parley for the Oceans.

Fiind o ediţie limitată cu doar 50 de perechi disponibile la nivel mondial, utilizatorii reţelei Instagram au avut șansa de a câștiga un articol sport istoric, daca ajutau la creșterea gradului de conștientizare a cauzei prin postarea unui videoclip prin care să arate modul în care pun în aplicare strategia Parley A.I.R. și angajamentul de a evita folosirea materialelor de plastic o singură dată.

CITEȘTE ȘI: adidas și Parley transformă deșeurile din oceane în pantofi de alergare

UltraBOOST Uncaged Parley va fi disponibil pe adidas.com şi în magazinele adidas de la jumătatea lunii noiembrie.

Urmărește RunningMag.ro pe Facebook, YouTube, Twitter, Instagram și Google +

Citește și articole din categoria ECHIPAMENT:
Garmin a lansat vivofit jr., brăţara de monitorizare a activităţii copiilor
6 recomandări de la Lidl ca să ții totul sub control
adidas lansează primul produs creat în fabrica SPEEDFACTORY
[VIDEO] adidas lansează ediția specială „odds” cu doi pantofi de alergare de același fel. Ciudat, nu?
Saucony a lansat ediția limitată Kinvara Köln
Nike vine cu inovații pentru atleții profesioniști
Elvețienii de la On au lansat Cloudventure
adidas AlphaBOUNCE vine cu inovația FORGEDMESH

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

15 + twelve =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.