adidas - New York - EnergyRunning

În cadrul campaniei , adidas a ales o echipă de atleți foarte activi în social media pentru o cursă urbană deosebită. În New York.

În zilele noastre se vorbește foarte mult despre “influenceri” dar puțini știu ce înseamnă asta. Ei bine, aflați că un “influencer” este un om foarte activ pe platformele sociale, urmărit de zeci, sute sau milioane de oameni pe Facebook, Twitter, Instagram sau YouTube. Printre acești influenceri se află și oameni pasionați de mișcare, atât de mult încât atrag inevitabil atenția celor mai mari companii din industria de running. Este și cazul celor de la adidas care a organizat cu doar câteva zile înaintea maratonului de la New York o cursă urbană de cinci kilometri unde a chemat “influenceri” foarte conectați la fenomenul running actual.

adidas - New York - EnergyRunning

Robin Arzon, MC Barao sau Ally Love, plus mulți alți oameni urmăriți în total, zilnic, de sute de mii de oameni pe rețelele de socializare au fost chemați la flagship store-ul adidas din SoHo, New York – adidas Sport Performance Store, au fost echipați cu cele mai noi produse de alergare ale mărcii inclusiv cu “cel mai bun pantof de alergare din istorie” – Ultra Boost și au pornit într-o cursă de cinci kilometri prin New York.

adidas - New York - EnergyRunning

Pe traseu au fost organizate opriri spectaculoase: pe acoperișul Muzeului “New Museum” din Manhattan (au urcat șapte etaje de scări până acolo), într-un club de cabaret unde rula live melodia “Born to Run” a lui Bruce Springsteen și la un restaurant italian pentru o pauză de energizare cu un “mocktail”.

Cursele urbane nocturne sunt din ce în ce mai răspândite și au început să câștige în popularitate și în România unde, de exemplu, anul acesta au participat câteva sute de persoane la prima ediție Sibiu Moonlight Run.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

thirteen − 7 =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.