5 gustări sănătoase

Îți recomandăm 5 gustări sănătoase, dar și delicioase, pe care să le ai la îndemână atunci când, din reflex, întinzi mâna după chipsuri sau tabletele de ciocolată.

Dacă tot te-ai apucat de alergare și ți-ai propus să lași în urmă obiceiurile nesănătoase, sperăm că ești conștient că doar cu un prânz „regulamentar” nu se face primăvară. Tentațiile sunt mari, mai ales între mese, așa că e bune să-ți pregătești câteva gustări sănătoase pentru a nu fi tentat să guști ceva dulce și nu foarte sănătos.

Iată 5 gustări sănătoase pe care le poți pregăti rapid și care sunt ideale între mesele principale.

1. Mix home made de nuci și alune (le puteți prăji puțin într-o tavă la cuptor), cu stafide, fructe confiate și chipsuri mici de ciocolată neagră.

  1. Iaurt degresat cu fructe (banane, afine, căpșuni, kiwi), semințe și cereale integrale.
  2. Smoothies, ce pot fi preparate rapid, la blender, din 200 ml de lapte degresat sau suc de fructe, și o banană sau fructe de pădure.
  1. Tartine dulci, din felii de măr cu unt de arahide.
  2. Tartine sărate, din crackersi din grâu integral, cu brânză ceddar sau mozzarella

Tu ce gustări sănătoase ne recomanzi?

Credit foto: Shutterstock

Citește și: Cum te pregătești pentru o cursă de alergare – 7 sfaturi pentru începători

Urmărește RunningMag.ro pe FacebookYouTubeTwitterInstagramGoogle + și Mixcloud

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

5 − two =

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.